Fight Song - Rachel Platten

明天上战场


Like a small boat on the ocean
就像海上的一艘小船


Sending big waves into motion
将大浪送走


Like how a single word
多么像一个孤单的世界


Can make a heart open
能让心门打开


I might only have one match
我可能只有一点满足


But I can make an explosion
但是我可以让他爆炸


And all those things I didn't say

并且这些事都不做声


Wrecking balls inside my brain

脑子里都是破坏性的废话


I will scream them loud tonight

今晚我会大声尖叫


Can you hear my voice?

你能听到我的声音吗


This time this is my fight song

这一次,这是我的战歌


Take back my life song

拿回我的生命之歌


Prove I'm alright song

证明我很好的歌


My powers turned on

我的力量打开


Starting right now I'll be strong

现在开始我会坚强


I'll play my fight song

我会唱我的歌


And I don't really care

我也不是真的关心


If nobody else believes

如果没有其他人相信


Cause I've still got

因为我还有


A lot of fight left in me

留在我的很多战斗


Losing friends and I'm chasing sleep

失去朋友和我追逐的睡眠


Everybody's worried about me

大家都很担心我


In too deep they say I'm in too deep

陷得太深,他们说我陷得太深


And it's been two years

这是两年


And I miss my home

我想念我的家


But there's a fire burning in my bones

但有火在我的骨头


And I still believe yeah I still believe

我仍然相信是的,我仍然相信


And all those things I didn't say

和所有那些东西我没说


Wrecking balls inside my brain

我的大脑内部的破坏球


I will scream them loud tonight

今晚我会大声尖叫


Can you hear my voice?

你能听到我的声音吗


This time this is my fight song

这一次,这是我的战歌


Take back my life song

拿回我的生命之歌


Prove I'm alright song

证明我很好的歌


My powers turned on

我的力量打开


Starting right now I'll be strong

现在开始我会坚强


I'll play my fight song

我会唱我的歌


And I don't really care

我也不是真的关心


If nobody else believes

如果没有其他人相信


Cause I've still got

因为我还有


A lot of fight left in me

留在我的很多战斗


A lot of fight left In me

留在我的很多战斗


Like a small boat on the ocean

就像海上的一艘小船


Sending big waves into motion

大浪送进运动


Like how a single word

就像一个字


Can make a heart open

能让一颗开放的心


I might only have one match

我可能只有一根火柴


But I can make an explosion

但我可以让爆炸


This is my fight song

这是我的战歌


Take back my life song

拿回我的生命之歌


Prove I'm alright song

证明我很好的歌


My powers turned on

我的力量打开


Starting right now I'll be strong

现在开始我会坚强


I'll play my fight song

我会唱我的歌


And I don't really care

我也不是真的关心


If nobody else believes

如果没有其他人相


Cause I've still got

因为我还有


A lot of fight left in me

留在我的很多战斗


Now I've still got a lot of fight left in me
现在我还有很多留在我的战斗



评论(3)
热度(13)